Du skal fortælle Familieafsnittet i Glostrup Kommune om din bekymring. Du kan underrette skriftligt, mundtligt eller telefonisk. Uanset hvordan du underretter, er det vigtigt, at du fortæller konkret, hvorfor du er bekymret. Det er vigtigt at skelne mellem, hvad du ved og hvad du antager.
Du kan underrette digitalt via borger.dk - her kan du underrette med NemID og her kan du underrette anonymt.
Du kan også møde personligt op eller ringe til os. Familieafsnittet har kontor på Rådhuset (Østfløjen), Rådhusparken 2, 2600 Glostrup. Du kan ringe til os på telefon 4323 6433.
Du skal være opmærksom på, at vi kun ser skriftlige underretninger i kommunens åbningstid. Nedenfor - under ”Situationen er akut og kommunen har lukket – hvad gør jeg?”, kan du se, hvordan du kan underrette os udenfor normal åbningstid.
Du kan underrette anonymt, hvis du ønsker det. Så skal du være opmærksom på ikke at oplyse dit navn, når du underretter. Hvis du oplyser dit navn, har kommunen pligt til at notere det, og personer med ret til aktindsigt vil kunne få det oplyst.