Pladsanvisningens selvbetjeningsløsning holder lukket sidst i maj
Skal du i kontakt med pladsanvisningen fra den 13. maj – 29. maj 2024, skal du være
opmærksom på at Glostrup Kommune i denne periode udskifter deres centrale
pladsanvisningssystem.
Vigtige datoer:
• 13. maj – 29. maj: Pladsanvisningens selvbetjeningsløsning er lukket og kan
ikke benyttes.
• 27. maj – 31. maj: Pladsanvisningens telefoner er lukket, og du kan derfor
kun sende mail eller digital post.
Hvad betyder dette for dig?
I overgangsperioden vil det kun være muligt at ændre i ønsker eller
ind/udmeldelser, ansøge om økonomisk friplads mv. ved direkte kontakt til
pladsanvisningen via digital post.
Har du spørgsmål kan du selvfølgelig ringe til pladsanvisningen via 43 23 6100 (dog
ikke fra 27.-31. maj).
På grund af overgangen til det nye it-system kan du opleve længere svartid på
henvendelser til pladsanvisningen. Vi glæder os dog til at kunne give en endnu
bedre service til dig og din familie, når vi er klar med den nye selvbetjeningsløsning.
Sådan sender du digital post til pladsanvisningen
Gå ind på www.borger.dk.
Vælg ”Digital Post”.
Log ind med MitID
Klik på ”Skriv ny post”.
Vælg modtager ”Glostrup Kommune”
Vælg kategorien ”Pladsanvisning”
Skriv din mail og klik på ”Send”.