Fra på mandag 29/6 til og med onsdag 1/7 er vores udbetalingssystem KSD samt borgernes anmeldelsesportal ”mitsygefravær.dk” og virksomhedernes anmeldelsesportal ”nemrefusion.dk” lukket pga. implementering af nye regler på sygedagpengeområdet.
Hvis du kender nogen, der kunne blive berørt af dette, så giv dem lige et tip.
Tak 😊