Vi bruger cookies

Ved at bruge sitet acceptere du dette. "nej tak til cookies"

Læs vores cookiepolitik

GIV OS ET PRAJ - betaling af fakturaer til tiden

I økonomiafdelingen vil vi gerne styrke vores betalingsprocesser yderligere, og vi vil meget gerne blive klogere på årsagerne, hvis vi og vores leverandører går fejl af hinanden.

Skriv direkte til os på mail: Center for Økonomi og Styring, hvis du som leverandør oplever problemer omkring betalingen.

Det er vigtigt, at du i mailen angiver det fakturanummer, som det handler om.

 

Som leverandør kan du også hjælpe os med at sikre, at betalingerne flyder så let som muligt. Undgå blandt andet følgende:

  • Uoverensstemmelse mellem regningen og det leverede (fx forkerte priser)
  • Uklarhed om, hvem der har modtaget det leverede (fx forkert enhed, navn på kontaktperson mangler)
  • Uoverensstemmelse mellem den betalingsfrist, der er angivet på regningen, og det, der er aftalt med leverandøren (i nogle tilfælde er den angivne frist overskredet, allerede når vi modtager regningen)
  • Andre tekniske fejl (fx dubletter eller der bliver sendt en regning i stedet for en kreditnota).

 

 

Se hvad Moderniseringsstyrelsen skriver om rettidig betaling

Senest opdateret 02.09.2019